E-book: 5 praktische tips om beter te luisteren
Goed omgaan met lastige klanten én interne problemen voorkomen en oplossen begint met goed luisteren.
Goed luisteren is niet alleen horen wat de ander zegt, maar ook proberen te begrijpen wat de ander zegt.
In mijn gratis E-book krijgt u 5 praktische, direct bruikbare tips om beter te luisteren.
Door de tips in het e-book toe te passen:
- Wordt u een betere gesprekspartner
- Leert u beter te communiceren met klanten én collega’s/medewerkers
- Kweekt u meer tevreden klanten
- Zorgt u ervoor dat u minder snel in conflict komt met collega’s/medewerkers
Download het E-book nu. Gratis!
Laat hieronder uw naam en e-mailadres achter, en u ontvangt direct de downloadlink.*
* U komt dan ook op mijn mailinglijst te staan. Binnenkort start ik met mijn eigen videoblog, waarin ik veel tips deel over betere communicatie met klanten en in organisaties. Wanneer ik een nieuwe video upload, krijgt u daar een e-mail over. U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven voor mijn mailinglijst. Uw gegevens zijn 100% veilig bij mij. Ik ben, net als u, óók gesteld op mijn privacy.