Mijn klanten zijn overheidsinstellingen en bedrijven die specifieke vaardigheden willen verbeteren bij medewerkers op het gebied van onder andere:

Daarnaast treed ik op als coach en bemiddelaar in situaties met de volgende thema’s (en interne problemen):

  • Pestgedrag op de werkvloer
  • Escalerende conflicten
  • Veel interne klachten
  • Grensoverschrijdend gedrag
  • Verzet tegen nieuw beleid
  • Confrontatievermijdend gedrag

Organisaties weten vaak niet hoe ze goed moeten omgaan met (ontevreden) klanten, en onderling goed moeten communiceren. Onbegrip en misverstanden liggen al snel op de loer, met bovengenoemde problemen als gevolg.

Door de interne problemen zijn bedrijven meestal zo met zichzelf bezig, dat de klant ‘vergeten’ raakt. Zo komen zij in een vicieuze cirkel, waarin zij steeds meer klanten kwijtraken.

Door mijn training, coaching en bemiddeling leer ik mensen van deze organisaties beter communiceren, beter met anderen om te gaan, en beter met zichzelf om te gaan. Zodat alle focus weer naar de klant uit kan gaan.

Dit zijn enkele van mijn klanten:

opdrachtgevers-gespreksleideropdrachtgevers-overigopdrachtgevers-mediationopdrachtgevers-effectief-vergaderen

En dit is wat mijn klanten over mijn diensten zeggen:

Eindelijk geleerd hoe je op een goede manier feedback geeft”

Voortaan denk ik eerst na voordat ik wat zeg”

Nu weet ik hoe ik met iemand moet praten die het niet met mij of de organisatie eens is”

Dat ik door beter voor mezelf kan zorgen een betere bijdrage kan leveren aan de organisatie! Waardoor mijn werkplezier ook ontzettend omhoog gaat”

Veel handvatten gekregen om beter om te gaan met de klant”

Ik weet nu hoe ik door gesprekstechnieken escalatie kan voorkomen, en tegelijkertijd de klant beter van dienst ben”

Nu weet ik hoe ik emoties van inhoud kan scheiden”

Ik heb geleerd hoe ik ruimte kan geven aan emoties van de klant, zonder dat ik te snel naar oplossingen toe wil”

Ik weet nu hoe ik een goed gesprek kan voeren met een burger over een lastig onderwerp”

Er is veel winst te behalen door een informele communicatiewijze te hanteren”

Maak een afspraak

Wilt u praten over bovenstaande thema’s in uw organisatie en een mogelijke samenwerking verkennen? Of bent u geïnteresseerd in een incompany-training?

Bel (06 319 17 268) of mail mij voor een vrijblijvende afspraak.

U bent na het gesprek tot niets verplicht, terwijl u na het gesprek wél al een veel beter beeld van de problemen binnen uw bedrijf hebt.

Laat een reactie achter