Skip to content

E-book: Pas op, een tevreden klant!

een-tevreden-klant_De klant is koning, maar voelt zich nog altijd niet vorstelijk behandeld.

Zo’n tweederde van de Nederlanders vindt dat bedrijven en instellingen hun niet het gevoel geven dat ze belangrijk zijn. In tijden van economische malaise en toenemende concurrentie neemt het belang van het houden van ‘loyale’ klanten toe.

Helaas maken nog (te) veel bedrijven en instellingen te weinig werk van goede relaties. De klant wil naast een goed product of dienst ook een goed gevoel bij het bedrijf of instelling hebben, ook wel klantbeleving genoemd.

Download het E-book nu. Gratis!

Download hieronder het E-book Pas op, een tevreden klant! Daarin toon ik de beginselen om niet alleen tevreden maar ook terugkerende en loyale klanten te bereiken.

Laat hieronder uw naam en e-mailadres achter, en u ontvangt direct de downloadlink.*

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

* U komt dan ook op mijn mailinglijst te staan. Binnenkort start ik met mijn eigen videoblog, waarin ik veel tips deel over betere communicatie met klanten en in organisaties. Wanneer ik een nieuwe video upload, krijgt u daar een e-mail over. U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven voor mijn mailinglijst. Uw gegevens zijn 100% veilig bij mij. Ik ben, net als u, óók gesteld op mijn privacy.

Laat een reactie achter





UA-148881149-2