Stuut training, coaching & bemiddeling biedt haar diensten aan bedrijven en overheidsinstanties.

Thema’s waar het vaak om draait bij mijn diensten zijn:

  • Hoe kan ik effectief communiceren met klanten?
  • Hoe ga ik om met ‘lastige’ klanten?
  • Hoe ga ik om met klachten (zowel van klanten als collega’s)
  • Hoe ga ik om met weerstanden?
  • Hoe ga ik om met emoties?
  • Hoe ga ik om met grensoverschrijdend gedrag van klanten en collega’s? (Agressie, pesten, etc.)
  • Collega’s spreken elkaar niet aan op wangedrag en/of slechte prestaties
  • Hoe voorkom je pesten op de werkvloer
  • Bewust worden van eigen en andermans gedrag
  • Hoe stel ik mijn eigen grenzen? (Om bijvoorbeeld te zorgen dat werkdruk niet te hoog oploopt)
  • Hoe geef ik feedback?
  • Hoe voer ik een slechtnieuwsgesprek (zowel met klanten als collega’s)
  • Hoe breng ik als leidinggevende de boodschap over, en hoe handhaaf ik dat mijn ideeën en instructies uitgevoerd worden?
  • Hoe verbeteren we de samenwerking?
  • Hoe kunnen we effectief én resultaatgericht vergaderen?

Trainingen over deze thema’s geef ik aan groepen.

Coaching over deze thema’s geef ik 1-op-1.

Bemiddeling zet ik in wanneer conflicten escaleren, en beide partijen er niet meer samen uitkomen. (Bijvoorbeeld arbeidsconflicten of conflicten met de klant.)

Mensen die ik op bovenstaande thema’s heb getraind en gecoacht, zijn ontzettend blij met de praktische kennis die ze direct kunnen toepassen in hun dagelijkste werk én in hun privéleven.

Dit is wat mijn klanten zeggen over mijn diensten:

“Zo fijn dat ik nu weet hoe ik rust kan bewaren, en goed moet luisteren naar wat de ander zegt”

“Nu weet ik hoe ik mensen anders kan benaderen en kan aanspreken”

“Ik heb geleerd hoe je allereerst goed voor jezelf zorgt en tegelijkertijd goed om kan gaan met kritiek”

“Ik ben nu veel bewuster van mezelf in stressvolle situaties”

“Hoe je door goede communicatie beter je gevoelens en grenzen kunt overbrengen! Bij klanten, maar ook bij collega’s”

“Fantastisch hoe we met praktijkvoorbeelden werkten. Dat maakte de training heel aansprekend en direct toepasbaar”

“Ik ben me nu bewust van er binnen een afdeling/met mensen gebeurt, en hoe je iets negatiefs kunt ombuigen naar iets positiefs”

“Een bevestiging dat regelmatig écht in de spiegel kijken geen overbodige luxe is”

“Ik durf nu ook ‘nee’ te zeggen”

“Ik heb nu vertrouwen in een goede collegiale samenwerking”

“Ik hoop dat wat we met elkaar hebben afgesproken, ook tot uitvoer wordt gebracht”

Maak een afspraak

Bel (06 319 17 268) of mail mij.

Een gesprek is altijd vrijblijvend. U bent tot niets verplicht, terwijl u na het gesprek wél al een veel beter beeld van de problemen binnen uw bedrijf hebt.

Laat een reactie achter